تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


رژ لب مای مدل Silky Shine شماره 410


رژ لب مای مدل Silky Shine شماره   410

 

رژ لب مای مدل Silky Shine شماره ۴۱۰

My Silky Shine Lip Stick No:410

رژ لب My مدل Silky Shine شماره ۴۱۰ حاوی ویتامین E است که از افتادگی لب و یا چروک لب در مرور زمان جلوگیری می کند و عصاره گیاهی جوجوبا که به نرمی و لطافت بیشتر لب های شما کمک می کند و قادر به از بین بردن باکتری های پوستی است که بعد از استفاده طولانی پوست لب را خشک نکرده و جلوه ای براق و درخشان به لب های شما می دهد.

همچنین از لب های شما در مقابل عوامل محیطی محافظت می کند و این رژ با رنگدانه های رنگی مناسب پوششی کامل و یکنواخت را بر روی لب های شما به جای می گذارد.

پی نوشت : زمانی که می خواهید به دنبال رژ لبی مناسب با پوست صورت تان باشید. در مرحله اول باید بدانید که پوست صورت تان چه تناژ رنگی دارد ، زرد و گرم ، صورتی و سرد یا خنثی؟

به طور معمول افرادی که تن پوست سردی دارند با رنگ های سرد رژ لب و آنهایی که پوستی گرم دارند. با رنگ های گرم تر زیبا تر می شوند. همچنین پوست های خنثی هم با هر رنگ رژی زیبا و جذاب به نظر می رسند.

گروه صنعتی آریان کیمیاتک با عقد قرارداد همکاری با شرکت «کال اند کو» آلمان فعالیت خود را در حوزه سلامت پوست و مو در سال ۱۸۳۱ آغاز نمود.

شرکت آریان کیمیاتک با توزیع محصولات مراقبت پوست ، مراقبت مو ، لوازم آرایشی و عطریات در سراسر ایران و صادرات به کشورهای حوزه خاور میانه و CIS افتخار ارائه محصولاتی با کیفیت تضمین شده به هموطنان ایرانی را دارد .

 

قیمت : 11500 تومان

جهت سفارش محصول بر روی خرید کلیک کنید

 

خرید

 

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 83

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • رژ لب جامد شماره 06 سری Black Diamond مدل Satin Luxe مای
  • رژ لب جامد شماره 07 سری Black Diamond مدل Satin Luxe مای
  • رژ لب جامد شماره 10 سری Black Diamond مدل Satin Luxe مای
  • رژ لب جامد شماره 11 سری Black Diamond مدل Satin Luxe مای
  • رژ لب جامد شماره 08 سری Black Diamond مدل Satin Luxe مای

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد